Ανεπιθύμητα mail

  

  Απλά και εύκολα βήματα για να βελτιώσετε το φίλτρο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας και να μη χάνετε σημαντικά μηνύματα που οδηγούνται λανθασμένα στα spam.



Αν υπάρχει κάτι περισσότερο ενοχλητικό από τα spam emails, αυτό είναι όταν αποστέλλονται τα «νόμιμα» emails στο φάκελο spam, με αποτέλεσμα πολλές φορές να χάνονται σημαντικά μηνύματα.

 Παρακάτω, θα δούμε ορισμένα απλά βήματα που θα σας βοηθήσουν να ρυθμίσετε το φίλτρο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας σε δημοφιλείς υπηρεσίες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου όπως Gmail, Outlook και Yahoo, ώστε τα νόμιμα emails να καταλήγουν εκεί που πρέπει, δηλαδή στα εισερχόμενά σας. 

Κατά κανόνα, οι περισσότερες υπηρεσίες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σάς επιτρέπουν να επισημάνετε τα emails που θεωρείτε ότι είναι spam. Ο πιο απλός τρόπος για να αποτρέψετε τα ανεπιθύμητα emails να πηγαίνουν στο φάκελο εισερχόμενα, είναι… να τα επισημάνετε ως ανεπιθύμητα, πατώντας το σχετικό κουμπί (spam) που συνήθως βρίσκεται σε εμφανή θέση σε όλες τις υπηρεσίες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Στα Yahoo, Gmail και Outlook, για παράδειγμα, εάν υπάρχουν spam emails στα εισερχόμενά σας, δεν χρειάζεται καν να τα ανοίξετε. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να τα επιλέξετε, κάνοντας «check» στο κουτάκι που βρίσκεται ακριβώς δίπλα από το μήνυμα, και έπειτα να πατήσετε το κουμπί [Spam/Junk], ακριβώς από πάνω. Το ζήτημα, όμως, είναι τι γίνεται με τα emails που δεν είναι spam και δε θέλουμε να πηγαίνουν στο φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας.

Οι ακριβείς τρόποι για να το κάνετε αυτό διαφέρουν από τη μια υπηρεσία στην άλλη, αλλά γενικά εάν προσθέσετε τον αποστολέα στη λίστα επαφών σας, αποτελεί υπόδειξη ότι τα μηνύματά του (εκάστοτε αποστολέα) είναι νόμιμα και δεν έχουν ως στόχο να σας βλάψουν – με οποιοδήποτε τρόπο.

Αποτρέψτε τα νόμιμα emails από το να εμφανίζονται ως ανεπιθύμητα στο Gmail
To φίλτρο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας του Gmail είναι πολύ προηγμένο και συνήθως κάνει εξαιρετική δουλειά, ωστόσο εξακολουθεί να κάνει και αυτό τα «λάθη» του και να επισημαίνει ορισμένα νόμιμα μηνύματα ως ανεπιθύμητα. Για να το διορθώσετε αυτό, μπορείτε είτε να επισημάνετε ότι ένα συγκεκριμένο μήνυμα δεν είναι spam ή να προσθέσετε τον αποστολέα στις επαφές σας, αν δεν το έχετε κάνει ήδη. Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα.
  Για να επισημάνετε ένα email από το φάκελο Spam ως μη-ανεπιθύμητο, επιλέξτε το από τη λίστα μηνυμάτων ανεπιθύμητης αλληλογραφίας ή ανοίξτε το και κάντε κλικ στο κουμπί [Μη ανεπιθύμητα] πάνω από αυτό.


Εάν δεν θέλετε να το κάνετε αυτό κάθε φορά που λαμβάνετε ένα νόμιμο email από τον ίδιο αποστολέα, μπορείτε να τον προσθέσετε στις επαφές σας. Τοποθετήστε το ποντίκι σας πάνω από το πεδίο αποστολέα και κάντε δεξί κλικ.

 Με αυτό τον τρόπο θα ανοίξει ένα μενού όπου μπορείτε να επιλέξετε να προσθέσετε τον αποστολέα στη λίστα επαφών σας.

Δείτε ολόκληρο το άρθρο