Ο οπτικός προγραμματισμός

 


 Στην επιστήμη υπολογιστώνοπτική γλώσσα προγραμματισμού (visual programming language, συντ.VPL) είναι μια γλώσσα προγραμματισμού που επιτρέπει στο χρήστη τη δημιουργία προγραμμάτων μέσα από το γραφικό χειρισμό προγραμματιστικών στοιχείων (αντί κειμένου). Μια VPL επιτρέπει τον προγραμματισμό με οπτικές εκφράσεις που είναι η τοποθέτηση στο χώρο κειμένου και γραφικών συμβόλων, είτε σαν σύνταξη, είτε σαν βοηθητική σύνταξη. Για παράδειγμα, υπάρχουν πολλές οπτικές γλώσσες, που είναι γνωστές σαν γλώσσες ροής δεδομένων (dataflow) ή διαγραμματικός προγραμματισμός (diagrammatic programming)[1], που βασίζονται στην ιδέα "τετράγωνα και βέλη" ("boxes and arrows"), όπου τα τετράγωνα (ή άλλου τύπου αντικείμενα) της οθόνης θεωρούνται οντότητες που συνδέονται από βέλη, γραμμές ή ακμές, που αναπαριστούν σχέσεις μεταξύ τους.
   


Οπτικός προγραμματισμός είναι ο τρόπος για να γράψει το λογισμικό με το χειρισμό των στοιχείων του προγράμματος γραφικά παρά καθορίζοντας τους με λέξεις.

Οπτική προγραμματισμός δεν είναι μια νέα ιδέα, πηγαίνει πίσω τουλάχιστον έως το 1975 .
 Υπάρχουν διάφοροι λόγοι για τους οποίους οπτικού προγραμματισμού είναι μερικές φορές πιο εύκολο τρόπο για να γράφουν κώδικα από τις παραδοσιακές πηγαίο κώδικα γραφής κειμένου, αλλά δεν ταιριάζει σε όλες τις εργασίες.

Θα οπτικού προγραμματισμού πάει ποτέ Mainstream; 

Αυτό είναι δύσκολο να πω

Οι κριτικοί έχουν αναφερθεί διάφορα προβλήματα με το παράδειγμα, όχι το λιγότερο των οποίων είναι ότι ο προγραμματισμός είναι δύσκολο.

Μερικές φορές οι προγραμματιστές βρίσκουν την προσέγγιση των χρήσιμων τουλάχιστον


Με Κειμένου Γλώσσα Προγραμματισμού έχετε χαμηλό επίπεδο αφαίρεσης: προγραμματισμός γίνεται στο επίπεδο της εφαρμογής.Ανακριβής περιγραφή του προβλήματος στο πεδίο. 


Με Γραφική Γλώσσα Προγραμματισμού που συνήθως εργάζονται σε υψηλότερο επίπεδο αφαίρεσης: προγραμματισμός γίνεται σε εννοιολογικό επίπεδο.

Τότε μιλάμε για το Visual προγραμματισμού τα πρώτα εργαλεία που συνήθως έρχονται στο μυαλό είναι Unified Modeling Language (UML) και LabView . ήχου περιβάλλοντα προγραμματισμού όπως η Max / MSP να επωφεληθούν από τις έννοιες οπτική του προγραμματισμού, και πιο πρόσφατα εργαλεία δημιουργίας μικτών εφαρμογών, όπως το Yahoo! Σωλήνες και JackBe Presto έχουν υιοθετήσει το παράδειγμα.

Τι γίνεται με Arduino και οπτικού προγραμματισμού;

Φαίνεται να υπάρχει κάποια ώθηση γι 'αυτό υπάρχει. Υπάρχουν πολλά έργα που προσπαθούν να το κάνουμε αυτό.

Η πιο ενδιαφέρουσα που έχω δοκιμάσει είναι BlocklyDuino Ardiuno γεννήτρια κώδικα. Βασίζεται σε blockly συντάκτης οπτικού προγραμματισμού που έχω ήδη αναφέρει στο Google Blockly θέση.




BlocklyDuino έχει σχεδιαστεί ως πολύ εύκολος τρόπος για να προγραμματίσετε Arduino: Μαθαίνοντας Arduino μέσω BlocklyDuino να πάρετε ξεκινήσετε, μπορείτε να συνδεθείτε

με BlocklyDuino σε απευθείας σύνδεση επιδείξεις και να δούμε τι προσφέρει BlocklyDuino.

Μπορείτε να κάνετε όλη τη γραφική επεξεργασία κώδικα στον browser σας και να βγούμε από τον πηγαίο κώδικα που μπορείτε να αντιγράψετε σε Arduino IDE.

Υπάρχουν επίσης και άλλες επιλογές για να κάνουν το ίδιο. οπτικού προγραμματισμού Arduino: modkit και οι άλλοι άρθρο εξετάζει πολλά άλλα εργαλεία γι 'αυτό.

ModKit : ένα πολύ ενδιαφέρον σχέδιο για την άσκηση οπτικού προγραμματισμού από την πλευρά του Arduino.

EduWear στόχος είναι να αναπτυχθεί ένα εκπαιδευτικό υλικό κατασκευής χαμηλού κόστους για wearable και απτά διεπαφές.

Babuino είναι ένα πρόγραμμα λογισμικού που συνδυάζει τη δύναμη της πλατφόρμας υλικού Arduino με το έξυπνο και διασκεδαστικό γλώσσα προγραμματισμού Logo χρησιμοποιώντας ένα κλικ και σύρετε διεπαφή GUI. Αυτό επιτρέπει ακόμη και τα μικρά παιδιά να χτίσουν τα δικά τους προγράμματα και τη διαχείρισή τους σε έναν μικροελεγκτή.

 Μπορείτε να σκεφτείτε QP ως ένα σύγχρονο λειτουργικό σύστημα πραγματικού χρόνου (RTOS) που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για την εκτέλεση ταυτόχρονη κατάσταση μηχανές. QP υποστηρίζεται πλέον από την ελεύθερη γραφικό εργαλείο QM μοντελοποίηση , η οποία μπορεί να δημιουργήσει αυτόματα πλήρη Arduino σκίτσα από τα διαγράμματα κατάσταση (μπορούν επίσης να δημιουργήσουν C ή C ++ κώδικα).
DesignNews γράφει ότι MathWorks ' Simulink προσφέρει εύκολη, προγραμματισμού με γραφικά για το Raspberry Pi & Arduino . Σας επιτρέπει να debug το μοντέλο σας (ενσωματωμένο λογισμικό) πριν από την ανάπτυξη του επί του υλικού.