πως να κάνετε την απλή ΤV σας smart TV

   

Τον τελευταίο καιρό δεν βλέπω καθόλου τηλεόραση μιας και ο όρος ΧΑΖΟΚΟΥΤΙ είναι τελικά αληθινός.
Απλά έχει όλο βλακείες πλην ελαχίστων εξαιρέσεων.
Ταινίες της προκοπής πια σπάνια βγαίνουνε οπότε αν δεν δώ καμιά παλιά ταινία η τηλεόραση μου ξεκουράζεται διαρκώς.
Οπότε στην ουσία έχω μια 42 ιντσών τηλεόραση στο σαλόνι που κάθεται και δεν έχω τί να την κάνω.
Σκέφτηκα πως θα μπορούσα να την αξιοποιήσω με το ελάχιστο κόστος σε κάτι χρήσιμο.
Και μου ρθε η ιδέα να την κάνω SMART TV.
 
Οταν λέμε SMART TV θα πεί ότι η τηλεόραση μας μπορεί να μετατραπεί σε έναν μικρό υπολογιστή όπου θα μπορούμε να σερφάρουμε ,να βλέπουμε βιντεάκια στο youtube ,να παίζουμε παιχνίδια και άλλα πολλά.



Βασικά να μπορούμε να κάνουμε ότι κάνουν και όλα τα νέα Smartphones με Android.
Θα χρειαστούμε 53 Euro για να μετατρέψουμε την τηλεόραση μας σε SMART TV.
Επίσης θα πρέπει η τηλεόραση μας να έχει είσοδο HDMI.
Και θα χρειστούμε και το Router της Adsl σύνδεσης μας να έχει Wi-Fi.
Aν έχετε τα τρία παραπάνω μπορείτε να ακολουθήσετε τον παρακάτω οδηγό μετατροπής της απλής σας HD-Ready η Full HD τηλεόρασης σε SMART TV.
Ψάχτηκα λίγο στο internet και κατέληξα να αγοράσω το MK808b με Android 4.1 απο το ηλεκτρονικό μαγαζί geekbuying.com
mk808bΓια να μην παρεξηγηθώ εξηγούμαι.
Το geekbuying το επέλεξα γιατί έχει τα γνήσια mk808b  και γιατί είναι απο τα λίγα κινέζικα gadgetakia που παρέχεται και υποστήριξη.
Επίσης το προτίμησα γιατί έχει και δωρεάν μεταφορικά για Ελλάδα και για κάτι φίλους που ψώνισα αλλα και για μένα η εξυπηρέτηση τους ήταν άψογη.
Επίσης κυκλοφορούνε και κλώνοι με του οποίους δεν θα ασχοληθώ.
Θα φτιάξω και άλλα tutorials για να σας βοηθήσω αλλά μόνο για το mk808b original το οποίο έχω στην κατοχή μου.
To Mk808b έχει κόστος 36.74 Euro.
Θα χρειαστείτε να αγοράσετε απο το ίδιο site και ένα τηλεχειριστήριο.
Η αν έχετε κάποιοι ασύρματο ποντίκι στο σπίτι κάνει και αυτό.
Εγώ αγόρασα και τηλεχειριστήριο RC 11 απο geekbuying με κόστος 15,33 Euro.
To τηλεχειριστήριο δουλεύει στα 2.4 Ghz και είναι αρκετά δυνατό.Να φανταστείτε το Mk808b το έχω στο σαλόνι και το τηλεκοντρόλ πιάνει απο το υπνοδωμάτιο.
Η πληρωμή έγινε με Paypal και δεν είχα κανένα πρόβλημα.
Επίσης έχει και αποστολή DHL για τους ανυπόμονους.
Μόλις το έβαλα στην τηλεόραση μου το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να το συνδέσω στο WiFi δίκτυο μου.
DSC_1620 DSC_1622





Οπως και συνδέθηκε χωρίς κανένα πρόβλημα.
Εκανα enable το WiFi
DSC_1642





και συνδέθηκα ευθύς αμέσως
DSC_1643





Το Mk808b τρέχει Android 4.1.1.
Εγώ του έχω αλλάξει Firmware και του έβαλα Finless 1.7c για δοκιμή
DSC_1641
Σε κάποιο άλλο άρθρο θα σας δείξω και πωςαλλάζουμε Firmware.





Μετά θα πρέπει να κάνετε έναν λογαριασμό στην Google για να εγκαταστήσετε εφαρμογές Androidαπο Google Play Store
Μετά απο ενα σετάρισμα ορίστε και το desktop μου
DSC_1651







Kαι μετά μπήκα στο Youtube και είδα ένα videο clip απο NightWish όπως βλέπετε
DSC_1650





και μετά είπα να παίξω και ένα μπιλιαρδάκι
DSC_1656





και μετά είπα να μπώ να διαβάσω και καμια είδηση

DSC_1660






Να και κάτι χρήσιμο που μπορούμε να κάνουμε στην τηλεόραση μας.
Τώρα θα μου πείτε και γιατί να το πάρω αυτό το μαραφέτι ;
Εγώ πάντως απο την ημέρα που το πήρα δεν ξαναέκατσα στον υπολογιστή μου.
Αφραγκιές έχω και πιστέψτε με είναι πολύ καλύτερο το σερφάρισμα στον καναπέ ξάπλα και στην μεγάλη οθόνη παρά σε κάποιο laptop η Pc.
Οκ γούστα είναι όμως αυτά.
Εμένα απλά έτσι μου αρέσει.
Αυτά προς το παρόν.