Το "σούπερ μάρκετ του μέλλοντος

  


Το "σούπερ μάρκετ του μέλλοντος" παρουσίασε o Βασίλης Σταύρου Brand President της ΑΒ Βασιλόπουλος, κατά την διάρκεια των εορτασμών για τα 80 χρόνια της αλυσίδας στον "Ελληνικό Κόσμο", και όπως φάνηκε από την παρουσίαση, μία σειρά από σημαντικές αλλαγές φέρνει για την ελληνική θυγατρική της η Delhaize.
Μια εικόνα για το πώς θα είναι το σούπερ μάρκετ του μέλλοντος παίρνουν όσοι καταναλωτές επισκέπτονται τον ΑΒ Βασιλόπουλο στο Ελληνικό.

Μπαίνοντας στο σούπερ μάρκετ, ο καταναλωτής συναντά τον νέο σύγχρονο μηχανισμό για τη σειρά προτεραιότητας. Εκεί όπως εξηγεί η υπάλληλος, ο καταναλωτής επιλέγει από ποιο τμήμα (τυριά, αλλαντικά, ψάρια, κρέατα κτλ.) θέλει να προμηθευτεί χαρτάκι προτεραιότητας, πόσα άτομα βρίσκονται εκείνη τη στιγμή στην αναμονή καθώς και τον εκτιμώμενο χρόνο αναμονής.

Πώς θα είναι το σούπερ μάρκετ του μέλλοντος; - hi-tech

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια